Reklamácia odmeny

Nebol Vám pripísaný cashback? Dajte nám vedieť a my sa to pokúsime vyriešiť!

Vyplňte prosím všetky údaje o Vašej objednávke.

Pokiaľ Vám nebola odmena na účet pripísaná do 48 hodín od vykonania nákupu, stala sa pravdepodobne niekde chyba. Vyplňte prosím všetky potrebné údaje o Vašu objednávke a my ju necháme preveriť u obchodníka, aby sme Vám mohli spätne pripísať cashback.

Informácie o schválení vašich bonusov a odmien nájdete tu.





Problém so zaznamenaním odmeny môže byť spôsobený zlým technickým nastavením na Vašej strane alebo chybou v procese objednávky, ktorá zabránila v zaznamenaní cashback. Pre nabudúce sa skúste uistiť, že ste dodržali všetky zásady, ktoré sú popísané tu, aby už všetko prebehlo bez problému.