Nachádzate sa na webovom rozhraní https://kuponer.sk/ (ďalej len „webové rozhranie") prevádzkovanom našou spoločnosťou:
Kuponer, s.r.o., so sídlom č.p. 24, 679 02 Spešov, Česká republika
IČ: 04470117
DIČ: CZ04470117
zapísaná: do Obchodného registra Krajského súdu v Brně, oddíl C, vložka 90062
adresa pre doručovanie:
Kuponer, s.r.o., Spešov 24, 679 02 Spešov, Česká republika
Kontaktný e-mail:
ahoj@kuponer.sk
Vezmite na vedomie, že bez ohľadu na to, či prostredníctvom webového rozhrania získavate odmeny, registrujete sa na ňom alebo ho len navštevujete, je nutné, aby ste sa riadili ďalej uvedenými pravidlami, ktoré vymedzujú a upresňujú podmienky používania všetkých funkčných súčastí webového rozhrania.
Na webovom rozhraní vám umožňujeme za podmienok tu stanovených vytvorenie užívateľského účtu. Po vytvorení užívateľského účtu vám bude umožnené prostredníctvom webového rozhrania vstúpiť do vybraných internetových obchodov a nakupovať tam s možnosťou vrátenia časti kúpnej ceny, ktorej výška je uvedená na webovom rozhraní (ďalej len „získavanie odmien").
Vezmite na vedomie, že medzi nami je uzatváraná iba zmluva o sprostredkovaní a získavaní odmien podľa bodu 2. Samotná Kúpna či iná zmluva k tovaru alebo službám je uzatváraná vždy s treťou osobou prevádzkujúcou vybraný internetový obchod. Z tohto dôvodu nezodpovedáme za vady tovaru ani iné záväzky, ktoré medzi vami a treťou osobou prevádzkujúcou vybraný internetový obchod vzniknú.
Aby ste mohli bez obmedzení získavať odmeny dostupné na webovom rozhraní, je nutné sa registrovať prostredníctvom registračného formulára, ktorý je dostupný na webovom rozhraní. Do registračného formulára vyplňte požadované údaje, najmä kontaktný e-mail a heslo. Registráciou je vytvorený užívateľský účet. Každá osoba môže mať na webovom rozhraní vytvorený iba jeden užívateľský účet pod jednou e-mailovou adresou.
Pre prístup do užívateľského účtu je potrebné užívateľské meno a heslo. Prístupové údaje do užívateľského účtu uchovávajte v tajnosti. Naša spoločnosť nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie užívateľského účtu treťou osobou.
Informácie uvádzané pri registrácii musia byť pravdivé a úplné. Ak boli pri založení účtu použité nepravdivé alebo neúplné údaje, môžeme účet bez náhrady zrušiť. Zároveň vás upozorňujeme na to, že ak budú vo vašom užívateľskom účte uvedené nepravdivé alebo nesprávne údaje, nebude vám vyplatená odmena podľa článku 2 týchto podmienok.
V prípade zmien vo vašich údajoch odporúčame uskutočniť ich bezodkladnú úpravu v užívateľskom účte. Prostredníctvom užívateľského účtu môžete predovšetkým získavať odmeny dostupné na webovom rozhraní a spravovať užívateľský účet. Prípadné ďalšie funkcie užívateľského účtu sú vždy uvedené na webovom rozhraní.
Vo vašom užívateľskom účte budú evidované jednotlivé odmeny a uvedené informácie, v akom stave sa tieto odmeny nachádzajú, a teda či vám bola daná odmena predbežne/záväzne pripísaná na váš užívateľský účet alebo či vám odmena už bola preplatená.
Vezmite na vedomie, že máme právo váš užívateľský účet bez náhrady zrušiť, ak prostredníctvom vášho účtu dochádza k porušovaniu dobrých mravov, platných právnych predpisov alebo týchto podmienok.
2.1. Akým spôsobom môžete získať odmeny?
Aby sme vám mohli sprostredkovať a pripísať odmenu, musíte mať na webovom rozhraní zriadený užívateľský účet. Zriadením účtu dochádza zároveň k uzatvorení zmluvy. Nami poskytovaná služba je bezplatná.
Na webovom rozhraní je uvedený zoznam internetových obchodov, z ktorých je možné prostredníctvom webového rozhrania zakúpiť tovar či službu (ďalej len „internetový obchod"). Podmienkou pripísania odmeny je, že odmenu najskôr potvrdí internetový obchod. O potvrdení odmeny rozhoduje internetový obchod. Pokiaľ máte za to, že vám internetový obchod nepriznal odmenu, ktorú vám priznať mal, môžeme ho požiadať o nápravu. Konečné rozhodnutie o potvrdení odmeny je však vždy na internetovom obchode.
Pre získanie odmeny za nákup vo vybranom internetovom obchode je nutné na webovom rozhraní u vybraného internetového obchodu stlačiť tlačidlo „Získať cashback“, „Zobraziť kupón“ alebo „Zobraziť zľavu“, a ďalej pokračovať v nákupe podľa inštrukcií v internetovom obchode. V prípade, že neuzavriete zmluvu v internetovom obchode alebo neuhradíte kúpnu cenu zakúpeného tovaru, nebude vám odmena pripísaná na váš užívateľský účet ani vyplatená.
Za každý nákup vo vybranom internetovom obchode vám bude na váš užívateľský účet pripísaná suma vo výške stanovenej na webovom rozhraní u vybraného internetového obchodu (ďalej len „odmena"). Odmena je spravidla stanovená percentuálne z kúpnej ceny tovaru bez DPH, nákladov na dopravu a ďalších poplatkov súvisiacich s plnením z kúpnej zmluvy vo vybranom internetovom obchode, alebo ako pevná čiastka nezávislá na cene tovaru.
Odmena vám bude záväzne pripísaná na váš užívateľský účet po jej schválení internetovým obchodom (dĺžka schvaľovania sa v závislosti na internetovom obchode pohybuje spravidla medzi 72 až 150 dňami). Predbežné pripísanie odmeny na užívateľský účet prebehne spravidla do jedného dňa od nákupu.
Nárok na vyplatenie odmeny vám vzniká v okamihu, keď výška odmeny na vašom užívateľskom účte dosiahne sumu 1 EUR. Do doby, než odmena dosiahne výšku podľa predchádzajúcej vety, nie je možné odmenu vyplatiť. Vyplatenie odmeny je možné výhradne na bankový účet vedený u slovenskej banky.
Ak súčet vašich záväzne pripísaných odmien v období neprerušovaných 100 dní v rade dosiahne čiastku aspoň 6,-EUR, budete si môcť aktivovať Premium cashback. Po aktivácii Premium cashback bude za každý nákup vo vybranom internetovom obchode na váš užívateľský účet pripísaná rovnaká alebo vyššia odmena ako v prípade, keď Premum cashback nie je aktivovaný. Výška odmeny Premium cashback bude stanovená podľa pravidiel stanovených na webovom rozhraní.
Ak súčet vašich záväzne pripísaných odmien dosiahne čiastku aspoň 8,-EUR najneskôr do uplynutia jedného roka od vytvorenia užívateľského účtu, bude vám z našej strany udelený jednorazový bonus vo výške 2,- EUR. Tento bonus môže byť udelený pre jeden užívateľský účet vždy iba raz. Pre vyplatenie odmeny vyplňte žiadosť o výplatu odmeny. Odmenu vám zašleme do 14 dní od okamihu, kedy nám bude doručená žiadosť o výplatu odmeny, a to na bankový účet uvedený v prvej takejto žiadosti. Odmena vám bude zaslaná najviac raz mesačne.
Upozorňujeme vás, že na vyplatenie odmeny nie je právny nárok.
Pokiaľ z dôvodov na vašej strane bude zrušený váš užívateľský účet, nie sme povinní vyplatiť vám odmenu evidovanú vo vašom užívateľskom účte, ak v deň zrušenia užívateľského účtu odmena nedosiahla čiastky podľa vyššie uvedeného odseku v tomto článku. K tomu opakujeme, že vyplatenie odmeny je možné výhradne na bankový účet vedený u slovenskej banky.
2.2. Ako postupovať v prípade, že vám nebude odmena pripísaná na váš užívateľský účet?
V prípade, že odmena nebude na váš užívateľský účet pripísaná, kontaktujte nás. Berte však prosím na vedomie, že konečné rozhodnutie o potvrdení odmeny je vždy na internetovom obchode. Niektoré internetové obchody neumožňujú dodatočné pripísanie odmeny, v takom prípade bude reklamácia vždy zamietnutá. Ďalšie informácie o právach z chybného plnenia nájdete aj v bode 3. týchto podmienok použitia.
Upozorňujeme vás, že ak nebudete pri nákupe tovaru alebo služby postupovať presne podľa inštrukcií na webovom rozhraní či internetových stránkach vybraného internetového obchodu, nemusí vám byť odmena na váš užívateľský účet pripísaná.
Pokiaľ z technických dôvodov na vašej strane (najmä v prípade zákazu súborov cookies alebo v prípade aktivovanej služby Adblock) nedôjde k presmerovaniu na internetovú stránku vybraného internetového obchodu cez webové rozhranie alebo k zaznamenaniu nákupu na internetovom obchode, beriete na vedomie, že vám v takomto prípade nebude odmena pripísaná.
V prípade, že nedôjde k pripísaniu príslušnej výšky odmeny na váš užívateľský účet z technických dôvodov spôsobených na našej strane, okamžite nás kontaktujte a my v primeranom čase zjednáme nápravu.
V prípade technických problémov spôsobených treťou stranou môže dôjsť k oneskoreniu pripísania odmeny alebo nepripísaniu odmeny na váš užívateľský účet. V takom prípade nás kontaktujte.
Vezmite prosím na vedomie, že údaje uvedené na webovom rozhraní, najmä suma vašej odmeny, sa môžu meniť v priebehu ponuky. Pre zistenie výšky odmeny, ktorá vám bude na váš užívateľský účet pripísaná, nás kontaktujte, radi vám oznámime potrebné informácie.
Vyhradzujeme si právo zmeniť výšku odmeny z dôvodu chybného výpočtu odmeny, neuhradenie odmeny tretími stranami, prípadne ak budeme mať podozrenie na páchanie podvodu, alebo ak odstúpite od zmluvy vo vybranom internetovom obchode.
2.3. Uplatnenie výhod zo zľavových kupónov
Na webovom rozhraní sú okrem vyššie uvedených služieb dostupné zľavové kupóny, ktoré môžete uplatniť vo vybraných internetových obchodoch. Podmienky uplatnenia zľavových kupónov sa riadia obchodnými podmienkami jednotlivých internetových obchodov. Vezmite prosím na vedomie, že zľavové kupóny nemusia byť platné a aktuálne. Pre overenie platnosti zľavového kupónu kontaktujte nás alebo vybraný internetový obchod.
Pre uplatnenie zľavového kupónu je spravidla nutné zadať kód uvedený na zľavovom kupóne do objednávkového formulára vo vybranom internetovom obchode.
3.1. Naša zodpovednosť za vady sa riadi zákonom č. 40/1964 Z.z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej iba „občiansky zákonník“) najmä ustanoveniami § 499 až 510 a § 616 až 627 a zákonom č. 108/2024 Z. z. Zákon o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov
3.2. Ako poskytovateľ služieb zodpovedáme za to, že služba pri poskytnutí nemá vady a že je poskytnutá v zhode so zmluvou. Zhodou so zmluvou je najmä to, že:
3.3. Reklamáciu u nás uplatnite telefonicky, e-mailom, písomne či osobne na adrese nášho sídla bez zbytočného odkladu od zistenia vady, najlepšie spolu s uvedením, v čom vadu služby vidíte. Dodatočne zistené vady je nutné reklamovať bez zbytočného odkladu po tom, čo sa o nich dozviete. Najneskôr je možné vadu služby reklamovať do šiestich mesiacov od poskytnutia služby. V prípade oprávnenej reklamácie môžete zvoliť najmä niektoré z vašich nasledujúcich práv: bezplatná náprava (najmä dodatočné poskytnutie služby alebo poskytnutie náhradnej služby); odstúpenie od zmluvy (ak je vada takého charakteru, že sa jedná o podstatné porušenie zmluvy). Zvolený spôsob riešenia reklamácie nám oznámte pri uplatnení reklamácie alebo bezprostredne potom. Pokiaľ žiadny spôsob riešenia nezvolíte, máte nárok na bezplatnú nápravu služby.
3.4. Práva z vadného plnenia nemáte, pokiaľ ste o vade pred poskytnutím služby vedeli, alebo ak ste vadu sami spôsobili, najmä porušením týchto podmienok použitia alebo právnych predpisov.
3.5. Okamihom uplatnenia reklamácie je okamih, kedy nám bol oznámený výskyt vady a uplatnené právo zo zodpovednosti za vady poskytnutej služby. O prijatej reklamácii rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Doručené reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa nedohodneme inak. O uplatnení a vybavení reklamácie vám vystavíme písomné potvrdenie.
3.6. Pri uplatnení reklamácie máte právo na úhradu účelne vynaložených nákladov. Vezmite na vedomie, že právo na úhradu týchto nákladov musíte uplatniť do jedného mesiaca po uplynutí lehoty, v ktorej je potrebné vytknúť vadu.
4.1. Založením účtu súhlasíte s tým, že vám služba bude poskytnutá ihneď. Vezmite na vedomie, že v takom prípade nemáte v súlade s § 19 ods. 1 písm. a) bod.2 zákona o ochrane spotrebiteľa právo na odstúpenie od zmluvy v lehote 14 dní.
4.2. Vyhradzujeme si právo odstúpiť od zmluvy najmä v prípade, že sa plnenie stane objektívne nemožným alebo protiprávnym. V prípade, že nastala niektorá z vyššie uvedených skutočností, budeme vás o našom odstúpení od zmluvy bezodkladne informovať.
4.3. Odstúpením od zmluvy sa zmluva od začiatku ruší a hľadí sa na ňu, ako keby nebola uzavretá.
Obsah webových stránok umiestnených na webovom rozhraní (texty, fotografie, obrázky, logá a ďalšie) vrátane programového vybavenia webového rozhrania a týchto podmienok, je chránený naším autorským právom a môže byť chránený ďalšími právami ďalších osôb. Obsah nesmiete meniť, kopírovať, rozmnožovať, šíriť ani používať k akémukoľvek účelu bez nášho súhlasu či súhlasu držiteľa autorských práv. Je zakázané najmä bezplatné či úplatné sprístupňovanie fotografií a textov umiestených na webovom rozhraní.
Názvy a označenia výrobkov, tovaru, služieb, firiem a spoločností môžu byť registrovanými obchodnými známkami príslušných vlastníkov.
5.1. Akými spôsobmi budeme pri porušení autorských práv postupovať?
Pri nerešpektovaní vyššie uvedeného zákazu budeme postupovať v súlade so zákonom č. Zákon č. 185/2015 Z. z. autorský zákon.
Ako držiteľ autorských práv máme najmä právo domáhať sa, aby bolo od zásahov do našich autorských práv upustené, a požadovať stiahnutie neoprávnených kópií chráneného obsahu.
Ďalej máme právo požadovať náhradu nemajetkovej ujmy a škody spôsobenej vaším porušením autorských práv a na vydanie bezdôvodného obohatenia.
6.1. Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na niektoré odkazy na webovom rozhraní môže dôjsť k opusteniu webového rozhrania a k presmerovaniu na webové stránky tretích subjektov.
6.2. Nenesieme zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do webového rozhrania alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Pri využívaní webového rozhrania nesmiete používať mechanizmy, programové vybavenie, skripty alebo iné postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku, t. j. predovšetkým narušiť funkciu systému alebo neprimerane zaťažovať systém; a ďalej nesmiete vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla vám nebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene využívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace obsah webového rozhrania a využívať webové rozhranie, alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
6.3. Nemôžeme vám zaručiť neprerušený prístup na webové rozhranie, ani bezchybnosť a bezpečnosť webového rozhrania. Nezodpovedáme za škodu spôsobenú pri realizácii prístupu a používania webového rozhrania, vrátane prípadnej škody vzniknutej pri sťahovaní dát zverejnených na webovom rozhraní, škody spôsobenej prerušením prevádzky, poruchou webového rozhrania, počítačovými vírusmi, škodu v dôsledku straty dát, zisku alebo neoprávneného prístupu k prenosom a dátam.
6.4. Ak sa pri používaní webového rozhrania dopustíte akéhokoľvek nezákonného či neetického konania, sme oprávnení obmedziť, pozastaviť alebo ukončiť váš prístup na webové rozhranie, a to bez akejkoľvek náhrady. V tomto prípade ste ďalej povinní uhradiť nám škodu, ktorá vaším konaním podľa tohoto odstavca preukázateľne vznikla, a to v plnej výške.
6.5. Vyhradzujeme si právo tieto podmienky použitia webového rozhrania meniť, nová verzia platí vždy pre všetkých užívateľov webového rozhrania od dátumu účinnosti novej verzie podmienok použitia webového rozhrania.
7.1. Na webové rozhranie je v sekcii „hodnotenie obchodu“ možné k jednotlivým internetovým obchodom vkladať recenzie a hodnotiť, čo sa vám na ich ponuke páčilo.
7.2. Čítanie recenzií je možné pre všetkých návštevníkov webového rozhrania. Pri odoslaní recenzie uvádzate svoje meno a priezvisko, zverejnené však bude iba vaše meno a prvé písmeno priezviska.
7.3. Vezmite na vedomie, že nezodpovedáme za obsah recenzií. Recenzie vopred neschvaľujeme ani ich neupravujeme, neoverujeme a nezodpovedáme za ich obsah.
7.4. Na webové rozhranie je zakázané umiestňovať recenzie:
7.5. Ak sa domnievate, že niektorá recenzia porušuje tieto podmienky alebo právne predpisy, alebo inak zasahuje do práv tretích osôb, môžete nám túto skutočnosť oznámiť prostredníctvom kontaktného e-mailu. Závadnú recenziu bezodkladne zmažeme.
7.6. Vyhradzujeme si právo odstrániť alebo zneprístupniť recenzie, ktoré sú alebo môžu byť v rozpore s týmito podmienkami. Ďalej sme oprávnení podľa nášho uváženia odstrániť či zneprístupniť akékoľvek recenzie na webovom rozhraní, a to aj bez udania dôvodu.
7.7. Ak bude na nás z dôvodu porušenia právnych predpisov, dobrých mravov alebo týchto podmienok z vašej strany vymáhaná náhrada škody alebo inej ujmy, finančné zadosťučinenie za poškodenie dobrej povesti, prípadne iné obdobné plnenie, vezmite na vedomie, že máme nárok vymáhať po vás všetku škodu , Ktorá nám v súvislosti s takým porušením vznikla.
8.1. Aké oprávnenia máme k výkonu našej činnosti?
K poskytovaniu služieb sme oprávnení na základe živnostenského oprávnenia. Na našu činnosť sa nevzťahujú iné povolenia.
Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania . Kontrolu dodržiavania právnych predpisov týkajúcich sa technických požiadaviek na tovar a bezpečnosť tovaru vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (http://www.soi.sk/). Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva aj kontrolu dodržiavania predpisov na ochranu spotrebiteľa. Práva spotrebiteľov obhajuje aj ich záujmové združenia a iné subjekty na ich ochranu.
8.2. Ako vybavujeme sťažnosti?
Prípadné sťažnosti vybavujeme prostredníctvom svojho kontaktného e-mailu. Ďalej sa môžete obrátiť na príslušný živnostenský úrad alebo na Slovenskú obchodnú inšpekciu.
8.3. Aké máte práva pri vzniku spotrebiteľského sporu?
Ak ste spotrebiteľ a ak medzi nami vznikne spor zo zmluvy, ktorý sa nepodarí vyriešiť priamo, mate právo obrátiť sa s týmto sporom na Slovenskú obchodnú inšpekciu (adresa: Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát - Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Prievozská 32, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27; webové rozhranie: www.soi.sk,; elektronický kontakt: adr@soi.sk, ars@soi.sk; telefón: +421 (0)2/58 27 21 23, +421 (0)2/58 27 21 41 ) za účelom alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu v zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.
Toto právo môžete uplatniť najneskôr do 1 roka odo dňa doručenia našej zamietavej odpovede na žiadosť spotrebiteľa o nápravu alebo márneho uplynutia 30 dňovej lehoty odo dňa, kedy nám spotrebiteľ odoslal žiadosť o nápravu, na ktorú sme neodpovedali. Subjekt alternatívneho riešenia sporu odmietne návrh na riešenie pokiaľ sa nám nepodarí vyriešiť spor komunikáciou alebo pokiaľ vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur.
V rámci alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu máte možnosť zabezpečenia vyjadrenia odborne spôsobilej osoby ku skutkovým otázkam, ktoré môžu byť zásadné pre vyriešenie sporu, avšak presahujú kompetencie subjektu alternatívneho riešenia spotrebiteľského sporu (SOI).
Pre podanie sťažnosti týkajúcej sa tovaru, ktorý ste od nás zakúpili a pre vyhľadanie subjektu alternatívneho riešenia sporu môžete tiež využiť on-line platformu, ktorá je zriadená Európskou komisiou na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ďalej iste oprávnený, v prípade cezhraničného sporu, obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum, ktoré vám poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.
9.1. Pokiaľ sa vaše bydlisko alebo sídlo nachádza mimo Slovenskej republiky, alebo ak náš právny pomer obsahuje iný medzinárodný prvok, súhlasíte s tým, že sa náš vzťah riadi slovenským právom. Ak ste spotrebiteľom a právny poriadok štátu vášho bydliska poskytuje vyššiu mieru ochrany spotrebiteľa ako slovenský právny poriadok, je vám potom poskytovaná táto vyššia miera ochrany. V prípade Českej republiky použite webové rozhranie www.kuponer.cz
9.2. V prípade, že je niektoré ustanovenie týchto podmienok použitia neplatné, neúčinné alebo nepoužiteľné (alebo sa takým stane), použije sa namiesto neho ustanovenie, ktoré sa mu svojim zmyslom najviac blíži. Tým nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.
9.3. Znenie podmienok použitia môžeme meniť či dopĺňať. Vaše práva a povinnosti sa riadia vždy tým znením podmienok použitia, za ktorého účinnosti vznikli. Meniť či dopĺňať obchodné podmienky je možné iba písomnou formou.
Tieto podmienky sú platné a účinné od 1.9.2024